Wednesday, May 21, 2014

RAGAM CUSTOMER



Assalamualaikumm bangbu..hello bangbu..helloooo..dengar tak bangbu?

waalaikummussalam yer saya, sape ni?

ni saya yang call haritu...

sorry saya tak dengar laa..tak berapa jelas..

Aadoiii..jap bangbu saya berenti tepi jap..haaa..dengar tak bangbu? Saya atas motor ni..

Yer dengar saya dengar..

Bangbu bangbu..dengar tak?

Yer saya dengar..ada apa ya?

Ni saya yang call aritu bangbu..

Yang mana satu yer?
Yang tanya barang kelmarin dengan bangbu tu..
Tanya barang apa yer?
Ala takkan lupa da saya yang suruh bangbu cari barang apa tuu..alaa..ape tuuuu..jap bangbu line tak clear sangat la kat sini banyak motor lalu..
Ok ok ( 5 minit jugak aku tunggu)
Hello bangbu hellooo..dengar tak?clear tak bangbu?
Ok clear sikit daripada tadi..nak tanya barang apa ya??
Haaa..saya aritu suh bangbu carikan benda tu..pancut pancutt..alaaa..benda pancut pancut tuu..
Pancut?
Haa..ape ke namanya pancut..pancuttt air tuu..pancuttt..
( tuuttttt..bunyi telefon terputus hubungan)

Terkesima aku dengan panggilan seorang pemuda tadi..apa yang dia mahukan dengan pancut pancut? Tidak dapat terhitung dek kata2 berapa banyak pancut yang dia inginkan? Terperancut aku dibuatnya..mungkin istilah baru didalam kamus JDMnya yang belum sempat aku ulangkaji..mintak JDM tegar terangkan maksud tersirat dari ayat2 pancut pancut brader tadi..aku tau malam ni malam jumaat sebab tu aku terperancut dengan pancut pancut tadi..nasib baik tak terpancut..

No comments:

Post a Comment