Monday, February 17, 2014

BUAT SENDIRI LAA BARU JATI DIRI



Assalamualaikum..

Memandangkan feedback yang terlalu banyak mengenai segmen DIY ataupun BUAT SENDIRI aku telah tergerak hati nak teruskan segmen2 DIY lain termasuk cara2 mengepam tayar, membasuh kereta, membuang habuk dan mengisi air dalam tangki radiator..kekeke.. takde la aku cuma melawak jer.. hehehe..

Sebenarnya DIY ni aku dah start sejak tahun 2008 lagi.. Cuma gambar dah banyak hilang dan tak tau lepas kemana gambar2 yang aku snap.. nak rembat gambar orang kang tak pasal2 kene saman plak..tapi xpe jangan risau aku akan share ape yang aku ade jer nanti k..termasuk la cara2 menampal sepender yang dah koyak..kekekeke.. Sebenarnya aku ni paling pemalas bab2 nak menaip dan menulis ni..kekadang xtau nak wat ayat macamana..nak buat secara formal atau tonggang terbalik.. Janji orang senang faham.. tapi kalau orang putih datang translate takut xtau kebenda pulak nanti..hahaha..


ok2..aku cari bahan dulu.. Nanti dah ada aku share k.. Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment