Wednesday, January 8, 2014

Kisah Polis Saman Anak Polis

POLIS : "Selamat petang, Encik.. Boleh tengok Lesen, Roadtax ngan IC...?!!"
 SUDIN : "Aduh, maaf En... saya lupa bawa Roadtax.. Roadtax saya ada kat bapak saya... semalam dia pakai motor saya.. dia lupa bagi balik roadtax motor ni!!" Polis kemudian mengeluarkan surat Saman,,, SUDIN : "Tolong Jangan Saman saya Cik... Saya tak sengaja.. Sekejap Encik, saya nak call bapak saya.. dia kerja kat Ibupejabat Polis Bukit Aman dekat situ jer Cik, Nak mintak dia datang bawakkan Roadtax saya.....!!" Mendengar SI SUDIN berkata seperti itu... Polis itu agak terkejut,,,""!!
POLIS : "Betul bapak kamu kerja kat Ibupejabat Polis Bukit Aman..?"
SUDIN : "Iyer Betul Cik... kalo Encik tak percaya, En. boleh call dia... ini nombor tempat kerja dia, Cik ,,!!" SI SUDIN memberikan secarik kertas yang berisi nombor telefon bapanya yang bekerja disana,,!!"" POLIS : "hm...Okeylah, kamu boleh pergi...!!"
SUDIN : " Terima kasih banyak2, Cik,,!!" Polis itu tiba2 rasa seperti kurang percaya dengan Sudin.. kerana ingin sangat tahu, si Polis itu menelefon nombor telefon tersebut,,??""
POLIS : "Hello... Selamat Petang... Ini ibupejabat balai polis bukit aman yer ..??" Suara ditelefon : "iyer Betul... ada yang boleh saya bantu Cik...??l?"
POLIS : “boleh saya tahu, ini di bahagian apa...??”
Suara ditelefon : “Oooh, Ini di bahagian KANTIN Cik… Encik nak 'Order' makanan ker..???”
POLISI : @$#%^&*?*)"*#% (****! terkena aku...!!) @

No comments:

Post a Comment