Monday, December 16, 2013

SAYA ADALAH PENIAGA ONLINE YANG BOLEH DIPERCAYAI..JANGAN RISAU

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pelanggan budiman. Sejak akhir ini pelbagai permasalahan yang melanda bagi penggiat bisnes online. Ramai dikalangan peniaga-peniaga online sekarang ni cuba membuat duit dan bisnes haram dengan cara menipu customer-customer online. ini menyebabkan pelanggan semua sudah kurang percaya dengan bisnes dalam talian ini.. saya serba sedikit terkena tempias daripada permasalahan ini.. 

Bagi pelanggan-pelanggan yang sudah lama dan sentiasa mengambil barang dengan saya ianya tidak mendatangkan masalah kerana mereka tahu bagaimana mahu berurusan dengan BESIHITAM AUTOPARTS.. Bagi pelanggan-pelanggan baru yang ingin berurusniaga dengan saya rasanya anda tidak perlu risau dan pening kepala sebab saya berbisnes secara jujur.. bisnes saya adalah untuk tampung keluarga sahaja bukan untuk peroleh kekayaan.. dibawah ini saya tempekkan sedikit testimoni yang mana saya baru nak printscreen..yang lama-lama punya sudah terpadam.. Selepas ini Insha Allah saya akan update testimoni semua k..

Terima Kasih banyak-banyak kepada pelanggan setia BESIHITAM AUTOPARTS.. Anda adalah tulang belakang saya. Saya akan genggam kepercayaan yang telah anda beri kepada saya.. kepada pelanggan baru, selamat datang dan selamat bermotorsport..
segala kekeliruan,teguran ataupun pandangan bolehlah menghubungi saya
0199177226-abu




No comments:

Post a Comment