Wednesday, February 9, 2011

TONG TURUN LAGi

Pagi2 lagi henpon aku menggerakkan nadi aku yg hanyut dibuai mimpi..mesej dari sape ntah yg begitu sibuk bertanyakan barang..barang kereta la,barang duniawi..hehehhe..hari ni aku begitu lewat sekali pulang dari kerja..fuhhh..banyak tol job..




berat tol nak bangun pagi,tapi last2 aku bangun gak laa..bangun terus mandi pastu capai henpon aku dan menggerakkan jentera buruk aku yg ntah berapa lama lagi leh bertahan..banyak dah jasa beliau pada aku..heheheh..

yeahhh..tanpa bersarapan aku terus memacu jentera kesayangan aku sebuah lokasi yg begitu digemari aku..hahahah..satu tempat ke satu tempat aku singgah..barang banyak nak shopping tapi aku sedar poket aku kering kontang..berbekalkan rm50 aku terus melenjan ketempat kesukaan aku..yeahh..HAFKAT..tempatnya rahsia..

alhamdulillah..rezeki aku hari ni tiba2 tong dari jepun turun..pada mulanya hanya aku seorang saje runner kat situ selang beberapa minit muncullah berpuluh2 manusia lagi..adehh terpaksa la aku bersaing kali ni..1 barang aku berjaya capai hehehe..pastu 2 barang..pastu 3 barang..pastu berebut2 nak ambik speker..aduihhh..kalah lagi aku..

baru la aku tau..macam tu rupenyer bersaing..huhu..banyak barang aku dapat tapi terpaksa aku lepaskan dek kerana poket x mengizinkan..hahahah..

okeh..nanti aku up barang aku dapat k..sampai sini je la aku punya cerita hari ni..nanti aku sambung kalo ade kelapangan..

ABU BESIHITAM

No comments:

Post a Comment